RETURNAREA PRODUSELOR DECORATIVE SI MOBILIER

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:

  • – ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
  • – ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online Formularul de retur ce se regaseste la adresa http://www.amsieu.ro/formular-retur/. Dupa primirea formularului Vanzatorul va comunica telefonic sau prin email adresa de livrare la care Cumparatorul poate trimite produsul (foarte bine ambalat).

Toate solicitarile de retragere din contract au termen de solutionare de 14 zile calendaristice. 

Retragere din Contract se considera orice renuntare la o comanda plasta pe site-ul www.amsieu.ro. In cazul in care comanda plasata este achitata online, iar Clientul nu a intrat inca in posesia bunului comandat, suma este restituita in contul indicat de acesta in Formularul de retur”, in termen maxim de 14 zile calendaristice.

VA RUGAM sa desfaceti produsul comandat cu cea mai mare grija fara sa folositi obiecte ascutite (foarfeca, cutit, cutter). 

VA RECOMANDAM sa nu rupeti ambalajul original ci sa il desfaceti cu grija. In cazul in care nu sunteti multumit de produs, puteti sa folositi acelasi ambalaj plus alte materiale de ambalat (carton, folie cu bule, folie stretch si banda autoadeziva) pentru a returna produsul in cea mai buna forma.

VA RECOMANDAM sa incercati inainte de asamblarea produselor daca acestea vi se potrivesc sau daca sunt conforme. 

In cazul in care coletul primit de la curier prezinta urme de lovire, va rugam sa-l fotografiati si sa intocmiti impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului. Dupa completarea procesului verbal si fotografiat va rugam sa refuzati coletul.

In cazul in care doriti sa returnati produsele primite, va trebui sa suportati costul direct al returnarii. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. 

IMPORTANT : Ambalati FOARTE BINE produsul returnat pentru a fi protejat pe perioada transportului. Nu ne facem raspunzatori de efectuarea returului si de evetualele daune cauzate de transportul efectuat de dvs sau de o firma de curierat angajata de dvs. Conform legii ” Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. „

IMPORTANT : Toate retururile prin intermediul firmelor de curierat trebuie sa ofere posibilitatea verificarii coletului inainte de receptie , pentru a constata daca returul este complet, adica daca contine toate produsele pe care le-ati comandat. in cazul in care efectuati un retur prin firma de curierat si noi nu avem aceasta posibilitate o sa refuzam primirea coletului. 

In cazul in care Clientul / Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
– pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
– pentru Comenzile achitate cu Op / Transfer -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
– pentru Comenzile achitate ramburs -> prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

 Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

RETURNAREA SALTELELOR

Daca nu sunteti multumit de salteaua comandata, indiferent de motiv, o puteti returna, nedeteriorata  in perfecta stare!  Respectati perioada de 100 de zile de testare si veti primi inapoi suma achitata.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail la adresa :  contact@amsieu.ro  sau folosind  Formular retur, care se regaseste pe site in partea de jos a acestuia .

Va rugam ca toate cererile de retur sa fie facute in forma scrisa la adresa de e-mail sau folosind formularul pentru o solutionare rapida! 

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.

Dupa completarea Formularului de retur, va rugam sa returnati produsul la adresa comunicata de un reprezentant AM SI EU INVEST SRL, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. 

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. 

IMPORTANT : Ambalati FOARTE BINE produsul returnat pentru a fi protejat pe perioada transportului. Nu ne facem raspunzatori de efectuarea returului si de evetualele daune cauzate de transportul efectuat de dvs sau de o firma de curierat angajata de dvs. Conform legii ” Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. “

IMPORTANT : Toate retururile prin intermediul firmelor de curierat trebuie sa ofere posibilitatea verificarii coletului inainte de receptie , pentru a constata daca returul este complet, adica daca contine salteaua, husa si evetualele cadouri si daca sunt in stare buna. in cazul in care efectuati un retur prin firma de curierat si noi nu avem aceasta posibilitate o sa refuzam primirea coletului. 

RETURNAREA JUCARIILOR

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Produsele/bunurile se returneaza in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:

  • – ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
  • – ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa http://www.amsieu.ro/formular-retur/. Dupa primirea formularului Vanzatorul va comunica telefonic sau prin email adresa de livrare la care Cumparatorul poate trimite produsul (foarte bine ambalat), in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate..

VA RUGAM sa desfaceti produsul comandat cu cea mai mare grija fara sa folositi obiecte ascutite (foarfeca, cutit, cutter). 

VA RECOMANDAM sa nu rupeti ambalajul original ci sa il desfaceti cu grija. In cazul in care nu sunteti multumit de produs, puteti sa folositi acelasi ambalaj plus alte materiale de ambalat (carton, folie cu bule, folie stretch si banda autoadeziva) pentru a returna produsul in cea mai buna forma.

VA RECOMANDAM sa incercati inainte de asamblarea produselor daca acestea vi se potrivesc sau daca sunt conforme. 

In cazul in care coletul primit de la curier prezinta urme de lovire, va rugam sa-l fotografiati si sa intocmiti impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului. Dupa completarea procesului verbal si fotografiat va rugam sa refuzati coletul.

In cazul in care doriti sa returnati produsele primite, va trebui sa suportati costul direct al returnarii. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. 

IMPORTANT : Ambalati FOARTE BINE produsul returnat pentru a fi protejat pe perioada transportului. Nu ne facem raspunzatori de efectuarea returului si de evetualele daune cauzate de transportul efectuat de dvs sau de o firma de curierat angajata de dvs. Conform legii ” Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. „

IMPORTANT : Toate retururile prin intermediul firmelor de curierat trebuie sa ofere posibilitatea verificarii coletului inainte de receptie , pentru a constata daca returul este complet, adica daca contine toate produsele pe care le-ati comandat. in cazul in care efectuati un retur prin firma de curierat si noi nu avem aceasta posibilitate o sa refuzam primirea coletului. 

In cazul in care Clientul / Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
– pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
– pentru Comenzile achitate cu Op / Transfer -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
– pentru Comenzile achitate ramburs -> prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

 Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

Diminuarea valorii Bunurilor returnate (Dispozitii generale)

Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, Cumparatorului i se permite sa testeze si sa verifice Bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte la diverse ocazii.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor.

In cazul in care Cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, Cumparatorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.

Produsele realizate dupa specificatiile clientului (culoare, dimensiune, s.a) NU POT FI RETURNATE.

– In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul / Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.