FAQ – INTREBARI FRECVENTE

FAQ – Intrebari frecvente care te pot ajuta in procesul de comanda, plata si retur.

Comenzi

Comenzile se plaseaza exclusiv pe www.amsieu.ro. Adaugi produsele dorite in cos, accesezi cosul din coltul din dreapta sus, iar apoi finalizezi comanda urmand pasii. In caz ca intampini dificultati in procesul de comanda, ne poti contacta telefonic sau prin SMS la 0754 699 668 de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 – 17.00 sau prin e-mail contact@amsieu.ro.
Daca stii exact ce produs doresti, il poti cauta direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse din meniul afisat.

Dupa plasarea comezii online, clientul va primi un email de cofirmare a comenzii plasate pe site-ul nostru. Dupa, comanda ta va fi procesata si verificata in depozitul AMSIEU. Dupa verificarea comenzii vei fi anuntat telefonic sau prin e-mail ca produsele comandate sunt disponibile pentru livrare. In caz ca produsul nu este disponibil vei fii informat de catre echipa amsieu.ro referitor la statusul si detaliile privind produsul comandat. 

Transportul este gratuit pentru toate comenzile care depasesc valoarea de 900 lei.

 

Daca adresa de livrare se afla intr-o zona greu accesibila, vei fi contactat de catre curier pentru a stabili locul de ridicare a coletului sau dupa caz pentru a oferi indicatii suplimentare curierului.  

Avand in vedere faptul ca firmele de curierat folosesc un singur agent de curierat pentru fiecare masina de livrare, este posibil sa fie nevoie de ajutorul tau pentru manevrarea produselor voluminoase.

Da. Poti plasa comenzi cu plata la livrare, in limita a 2000 lei.

Nu iti face griji! Vom identifica coletul impreuna cu partenerii nostri de curierat. In cazul in care comanda ta a fost livrata incomplet, ne poti comunica printr-un e-mail la adresa contact@amsieu.ro numarul comenzii si AWB-ul de livrare, iar noi vom efectua verificarile necesare.

Este important ca dupa primirea coletului sa il verifici si sa ne informezi in termen de 24h cu privire la orice neconformitate, pentru a putea solutiona problema impreuna. In cazul in care continutul coletului este deteriorat in urma transportului si nu ai semnat inca de primire, ai posibilitatea de a semna un proces verbal de constatare, cu agentul livrator, si refuza intregul continut, iar procesul verbal il poti transmite pe adresa de e-mail:contact@amsieu.ro. In cazul in care decizi sa pastrezi coletul deteriorat, te rugam sa ne transmiti o poza a continutului si a procesului veribal in termen de maximum 24h. 

VA RECOMANDAM sa nu rupeti ambalajul original ci sa il desfaceti cu grija. In cazul in care nu sunteti multumit de produs, puteti sa folositi acelasi ambalaj plus alte materiale de ambalat (carton, folie cu bule, folie stretch si banda autoadeziva) pentru a returna produsul in cea mai buna forma.

VA RECOMANDAM sa incercati inainte de asamblarea produselor daca acestea vi se potrivesc sau daca sunt conforme. 

In cazul in care coletul primit de la curier prezinta urme de lovire, va rugam sa-l fotografiati si sa intocmiti impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului. Dupa completarea procesului verbal si fotografiat va rugam sa refuzati coletul.

Termenul de livrare: 3 – 5 ZILE LUCRATOARE pentru decoratiuni si jucarii si 2 – 3 SAPTAMANI pentru mobila.

Pentru a modifica comanda plasata, ne poti trimite un mail la adresa contact@amsieu.ro specificand numarul de comanda sau luati legatura cu un reprezentant la numarul de telefon 0754699668.

Contul meu

Te poti inregistra in cativa pasi simpli: click pe linkul „Autentificare” si introduci adresa de e-mail in campul “Inregistrare”. Verifica adresa de mail folosite la Inregistrare pentru mai multe detalii si urmeaza pasii. 

Iti recomandam ca inainte sa plasezi o comanda, sa iti creezi un cont pe AMSIEU.RO. Astfel, vei avea acces la toate detaliile despre comenzile plasate si produse favorite, precum si posibilitatea de a vedea detalii despre contul tau.

Click pe linkul „Autentificare”, apoi pe „Ai uitat parola?” si introduci emailul sau numele de utilizator cu care te-ai inregistrat. Sistemul va genera o parola noua si o va trimite pe adresa de e-mail specificata.

Cum imi sterg contul?

Pentru stergerea contului, conform regulamentului GDPR, avem rugamintea sa ne trimiti o cerere de stergere cont/date personale catre adresa de e-mail contact@amsieu.ro.

Solicitarea ta va fi preluata si solutionata, in cel mai scurt timp, de colegii nostri responsabili cu protectia datelor personale.

Plata

Modalitatile de plata prin care poti achita o comanda sunt:

– plata numerar sau card la livrare – plata se face in LEI, integral.

– plata online cu card bancar;

– plata prin transfer bancar – Daca alegi modalitatea de plata prin transfer bancar, te rugam sa ne trimiti dovada platii pe e-mail, la adresa: contact@amsieu.ro.

Produse

Produsele AMSIEU.RO sunt prezentate si comercializate exclusiv online, la adresa www.amsieu.ro.

In functie de disponibilitatea furnizorului, incercam sa readucem pe site produsele tale preferate. Totusi, in pagina produsului ce nu se mai afla in stocul nostru puteti trimite o solicitare prin care te vom tine la curent cu disponibilitatea produsului. Astfel, in momentul in care produsul revine in stoc sunteti notificat prin email.

Poti gasi produsul dorit direct in campul special de cautare (folosind numele produsului) sau navigand in categoriile de produse din meniul afisat. 

Daca ai primit un produs incomplet, ne poti notifica printr-un e-mail, la adresa contact@amsieu.ro sau la numarul de telefon 0754 699 668 specificandu-ne numarul comenzii, produsul si piesele lipsa ale acestuia.

Ne poti transmite cateva fotografii cu produsul, evidentiind pe schita de asamblare partile lipsa.

In urma verificarilor suplimentare, vom reveni catre tine cu o solutie optima, in maximum 3-5 zile lucratoare.

De asemenea, dorim sa iti reamintim ca ai posibilitatea de a returna gratuit produsul, daca se incadreaza in termenul de maximum 14 de zile.

Nu. Schimbul de produse este indisponibil. Poti insa sa returnezi produsul. Mai multe detalii la numarul de telefon 0754 699 668.

Retur

Ai posibilitatea de a returna gratuit produsul completand formularul de retur disponibil.

Mai multe detalii privind procedura de retur puteti gasi accesand pagina Termeni si Conditii.

In cazul in care doriti sa returnati produsele primite, va trebui sa suportati costul direct al returnarii. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.  

Poti returna gratuit orice produs in termen de maximum 14 de zile de la data livrarii coletului.

Contravaloarea produselor returnate va fi virata in contul bancar specificat, in termen de maximum 14 zile.